What does בן חמו mean?

בן חמו means רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)

This acronym/slang usually belongs to Undefined category.
Popularity
0 (0 Votes)
Was it useful?
Share this page

What is the abbreviation for רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)?

רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל) can be abbreviated as בן חמו
What does בן חמו mean? It stands for רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)
What does בן חמו mean? - Definition of בן חמו - בן חמו stands for רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל). By AcronymsAndSlang.com

Image Source:
Image HTML:
HTML with link:
Share this picture:

Most popular questions people look for before coming to this page

Q:
A:
What does בן חמו stand for?
בן חמו stands for "רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)".
Q:
A:
How to abbreviate "רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)"?
"רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)" can be abbreviated as בן חמו.
Q:
A:
What is the meaning of בן חמו abbreviation?
The meaning of בן חמו abbreviation is "רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)".
Q:
A:
What is בן חמו abbreviation?
One of the definitions of בן חמו is "רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)".
Q:
A:
What does בן חמו mean?
בן חמו as abbreviation means "רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)".
Q:
A:
What is shorthand of רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)?
The most common shorthand of "רוב הסיכויים שאין הכוונה לבן ביולוגי אלא בן רוחני שנהרג על קידוש השם כמו שחמו לא היססו לעשות (אבל ניצלו בנס - ראה ספר דניאל)" is בן חמו.