What does זפ mean?

זפ means זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר

This acronym/slang usually belongs to Undefined category.
Popularity
0 (0 Votes)
Was it useful?
Share this page

What is the abbreviation for זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר?

זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר can be abbreviated as זפ
What does זפ mean? It stands for זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ`ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר
What does זפ mean? - Definition of זפ - זפ stands for זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ`ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר. By AcronymsAndSlang.com

Image Source:
Image HTML:
HTML with link:
Share this picture:

Most popular questions people look for before coming to this page

Q:
A:
What does זפ stand for?
זפ stands for "זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר".
Q:
A:
How to abbreviate "זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר"?
"זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר" can be abbreviated as זפ.
Q:
A:
What is the meaning of זפ abbreviation?
The meaning of זפ abbreviation is "זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר".
Q:
A:
What is זפ abbreviation?
One of the definitions of זפ is "זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר".
Q:
A:
What does זפ mean?
זפ as abbreviation means "זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר".
Q:
A:
What is shorthand of זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר?
The most common shorthand of "זמן פירעון התאריך הרשום על שטר סחיר כגון שיק (צ'ק) או שטר-חוב (שטח), שבו מיועד השטר להצגה לצורך פירעון לא ניתן לפרוע את השטר לפני שמגיע זמן הפיר" is זפ.