What does ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה mean?

ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה means ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל

This acronym/slang usually belongs to Undefined category.
Popularity
0 (0 Votes)
Was it useful?
Share this page

What is the abbreviation for ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל?

ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל can be abbreviated as ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה
What does ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה mean? It stands for ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל
What does ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה mean? - Definition of ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה - ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה stands for ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל. By AcronymsAndSlang.com

Image Source:
Image HTML:
HTML with link:
Share this picture:

Most popular questions people look for before coming to this page

Q:
A:
What does ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה stand for?
ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה stands for "ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל".
Q:
A:
How to abbreviate "ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל"?
"ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל" can be abbreviated as ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה.
Q:
A:
What is the meaning of ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה abbreviation?
The meaning of ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה abbreviation is "ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל".
Q:
A:
What is ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה abbreviation?
One of the definitions of ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה is "ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל".
Q:
A:
What does ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה mean?
ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה as abbreviation means "ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל".
Q:
A:
What is shorthand of ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל?
The most common shorthand of "ויצא יעקב צדיק, אז ישא עשיו קולו בבכי מיד בא אליפז רשע שהוא בן עשיו ויתן יעקב לו כל חפציו רק נשאר המקל" is ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה.